Direktlänk till inlägg 12 december 2010

Söndag 3:e advent

Av Carina Henemo - 12 december 2010 20:54

En envis bacill har flyttat in hos oss och verkar vilja stanna för ett tag. Hög feber och långvarig hosta. Jag är på bättringsvägen nu, men då var det makens dags. Maja, älsta dottern, har varit sjuk i 1½ vecka nu. Emil och lillan har klarat sig än så länge. Håller tummarna.......

Passa på att tävla i någon av de roliga tävlingarna som finns på sidan. Många fina vinster!

Nu ska jag vila....feber tar på krafterna!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carina Henemo - 2 april 2011 22:24


   Jag tävlar om ett presentkort på 500:- från Familjesmycken.se hos Agnes! ...

Av Carina Henemo - 24 februari 2011 19:30


   Hos Diana kan du just nu vinna ett presentkort på 350 kronor hos Madeforkids. Tävlingen avslutas 6 mars. Diana har en härlig blogg med temaveckor som naturligtvis handlar om barn. Missa inte det!! ...

Av Carina Henemo - 21 februari 2011 20:05


     Hos Diana kan du just nu vinna ett presentkort på 500 kronor hos Gullegrisen. Tävlingen avslutas 6 mars. Diana har en härlig blogg med temaveckor som naturligtvis handlar om barn. Missa inte det!! ...

Av Carina Henemo - 16 februari 2011 20:28


       Jag tävlar om ett VALFRITT Nova Star plagg från Litenpålandet i Nikitas bloggTävla HÄR du med ...

Av Carina Henemo - 16 februari 2011 20:13

”Jag tävlar hos Carolina om en klassisk luvtröja i valfri färg och storlek (värd 399 kr) från Frans & Friends ...

Ovido - Quiz & Flashcards