Alla inlägg den 19 december 2010

Av Carina Henemo - 19 december 2010 17:09

  

”Jag är med och tävlar i Carolinas Julkalender om ett hemligt paket med bakformar från Kalasform! Var med och tävla du också!” 

Av Carina Henemo - 19 december 2010 07:58

  


En julklapp som jag älskar att få och att ge bort är tidningsprenumerationer. Jag uppskattar att gåvan och glädjen varar lite längre, när man får hem sin favorittidning i brevlådan varje vecka/månad och kan unna sig en stund av lite lyx mitt i vardagen. Därför tycker jag ni ska kika in hos Tidningskungen om ni har julklappar kvar att handla, för här inne har de ett stort utbud med hela 10.000 olika tidningar i alla smaker, både svenska och utlänska till förmånliga priser. Allt ifrån veckotidningar, modetidningar, speltidningar, serietidningar till hälsa, inredning och korsordstidningar. Ni hittar helt enkelt tidningar för hela familjen, vilket är perfekt. Dessutom kan ni handla julklapparna inne hos Tidningskungen så sent som strax innan Kalle Anka på självaste julafton!



Ovido - Quiz & Flashcards