Alla inlägg den 12 december 2010

Av Carina Henemo - 12 december 2010 21:43

  


Jag tävlar om en valfri mössa från Krumelur hos Florafie ! Tävlingen avslutas 20 december!

LYCKA TILL!

Av Carina Henemo - 12 december 2010 21:15

  


Tävlar i julkalendern 2010 hos mammasvardag, om fina formar till muffins, bullar och tryfflar ifrån Kalasform.

Av Carina Henemo - 12 december 2010 20:54

En envis bacill har flyttat in hos oss och verkar vilja stanna för ett tag. Hög feber och långvarig hosta. Jag är på bättringsvägen nu, men då var det makens dags. Maja, älsta dottern, har varit sjuk i 1½ vecka nu. Emil och lillan har klarat sig än så länge. Håller tummarna.......

Passa på att tävla i någon av de roliga tävlingarna som finns på sidan. Många fina vinster!

Nu ska jag vila....feber tar på krafterna!

Av Carina Henemo - 12 december 2010 20:35

  


Jag och min dotter fick möjlighet att buzza denna välling som är från 6 månader. Kan säga att den gjorde skillnad på nattsömnen!

Mina vänner som också fick testa den på sina barn upplevde samma sak!

Kan verkligen rekommendera den till er som har barn som är i 6-månadersåldern! Man kan börja med den något tidigare också om man märker att barnet inte blir mätt på kvällen!

TACK BUZZADOR och NESTLÈ!!


  

Av Carina Henemo - 12 december 2010 18:12

  

Tävlingen hittar du hos Mandyys och avslutas 20 december! LYCKA TILL! 

Av Carina Henemo - 12 december 2010 10:17

    

Just nu kan du vinna dessa dessa fina kläder av märket FRANSA från Busfrön & Minimajs i Dianas blogg. Tävlingen avslutas på julafton.

LYCKA TILL!

Skapa flashcards